0 8 0 3 2 9

Sååå nu är jag hemkommen från en fest (ni tycker säkert är det var väldigt tidigt) men det var ingen vanlig fest för mig. Min kusin och hennes man fyllde 40 resp. 45 år så det var "gamlingar" men dem var/är mycket trevliga.. Trodde faktiskt bara att jag skulle äta och dricka lite men positivt så blev det icke sååå :)

Hahaha vet NI VAD!? Jag var ju ute och sprang innan idag så snackade jag med Määätt, a babe ;), så nu ska vi ta tag i det här med joggandet (hon köpte nämligen skor idag, löparskor) så vi ska ut och srpinga en jäävla runda imorgon, sen kanske vi ska springa springtime i Helsingborg eller så finns det något som bara är en halv mil i Ängelholm, så vi får se haha! Men det ska bli kuul! Känns bättre att ha ett mål när man är ute och gör något sånt, inte bara bättre utan roligare också! :)

Bjuder på en rolig bild från SF (första gången jag såg den så höll jag på att få ett anfall ahahhah) ! ;)
Ha en fortsatt trevlig löördag my dear friends

image64
SanFrancisco 080319-080325

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0