0 8 0 3 2 9

Usch vilken natt/morgon, förstår inte detta.. Vaknde tre gånger i natt, varav en när mina päron kom hem från en middag/fest med någar kompisar och skulle bara sitta och "snacka" lite, skrattade ihjäl huset... Men de två andra var mardrömmar usch! Hatar när man precis vaknar och bara reser sig i sängen och hjärtat pumpar som faen... sen kan man inte somna på ett tag :/ men nu är jag vaken och vet ni vad som hände?! Skulle slänga över överkastet på sängen och VIPS där stod ett av våra nya glas (som är lövtunna), det bara small ner i golvet.. Så nu har jag torkat golvet och dammsuigit hahah nu på morgonkvisten!

Detta här vad var jag köpte på Starbucks plus två stora vanliga kaffekoppar med starbucksmärket på! Kopparna är till mamma och termosen (som jag köpte i röd) är till mig! Mycket nöjd med inköpet, speciellt när de sa att de var halva priset för då var det dubbel upp hem ;)

Ha en trevlig löördag ;)

Black Logo Tumbler by Starbucks® Coffee (16-oz.)Starbucks® Coffee Mug by Starbucks® Coffee (18-oz.)
Latte Tumbler by Starbucks® Coffee (16-oz.)

Kommentarer
Postat av: Amanda

sött :)

2008-03-29 @ 12:56:08
URL: http://amanddaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0