0 8 0 5 0 1

Goddagens allihop!

Mår ni bra idag? Jag mår hyfsat bra faktiskt, kvällen igår blev mycket lyckad! Var först hemma hos mig, sen stack vi Dahlbergs och Zoobar innan vi gick in på Cardinale. Först tänkte jag bara skita i det, men det var tur att Martina drog med mig ut. Kameran följde tyvärr inte med så det blir inga bilder från gårdagen om inte Miiims vill skicka några :)

Idag var det tänkt att jag skulle hjälpa pappa att måla garaget, tyvärr så småregnar det så det blir inget av det. Dock ska jag fixa min deklaration på internet idag, så har jag gjort den. Sen vill jag sola, men vi får se hur det blir.. Orkar aldrig ta mig dit.


Ha en bra dag!
Puss och Kram/Bohliin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0