0 8 0 5 0 2

Godmorgon!


Så nu är det ny dag och nya krafter.. Snart ska jag bege mig till friskis på jympa medel, har aldrig gått på det på morgonen men man får väl passa på och testa nu när man är ledig en fredag ;)

Dagen igår blev bara slapp, haha inget hände förutom deklaratinen.. Så nu är den avklarad, jag skulle egentligen ha plggat lite mer och solat men så blev det icke. Nej nu ska jag iväg har lite bråttom men tänkte skriva lite innan och hålla er uppdaterad.


Ha en bra fredag!
Puss och kram/Bohliin

image98
En sak jag inte riktigt förstår är varför bilderna lägger sig såhär?! Någon som vet varför

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Hihi tack, jag älskar den lika mycket idag som för 3 år sedan när jag köpte den :)

2008-05-02 @ 20:39:11
URL: http://stephaniessecret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0