0 8 0 5 0 4

Godmorgon

Idag mår jag faktiskt rätt bra, fastän att jag var rätt på det igår! Martina hade som sagt sin 20-årsfest i Båthuset. Allt började med välkomstdrinkar och paketöppning sen förrätt och middag. Sen spårade allt bara ur, hahah, kanske inte riktigt men det kändes som alla blev lagom (?) goa och glada i hågen :) Är allt bra med er också, haft en bra lördagskväll?

Idag är det väl mest att lata runder här hemma, kanske ska iväg och träna om jag blir allt för rastlös! Här kommer lite av bilderna från gårdagen!

Ha det bra!
Puss och Kram/Bohliin
image99
Mimmi, mia, henke

image100

image102
Födelsedagsgrisen

image101
Angeline, mimmi, mina

image103
Jag och Joanna

image104
Paul och Inge

image105

image106

image107

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0