J O G G A R E

Joggare i t-shirt och LÅNGKJOL?!?! Har aldrig sett på maken plus att hon var rätt "bastant" plus att fötterna var vinklade ut, såg riktigt roligt ut! Ni tycker säkert att jag är en elak person när jag skriver såhär, men det var INTE bara min uppmärksamhet hon fick! Man kan väl iallafall ha ett par byxor isåfall, men långkjol (det går bara inte ihop). Sista natten nu, har bokat taxi till imorgon och håller tummarna för att handbagaget går igenom :) Annars, som mamma sa, den tiden den sorgen! Guud vad jag är godissugen, men när jag kommer hem så är det godisförbud fram till julafton, yees så blir det! Ska vara hälsosam även när jag är hemma (inte för att jag har varit där här egentligen, men vill inbilla mig det hahah)

Sov gott
PoK

Kommentarer
Postat av: Sara

läget? :)

2011-08-16 @ 20:41:52
URL: http://sarawangmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0