Ooh, segt är det!

Tjingeling allihopa! Kan ju säga att det var inte den sidan jag vakna på idag.. Heheh, detta land eller detta u-land, oh vissa system gör att man ibland bara får panik och vill göra det mer som Sverige. Igår så hade vi "ett litet möte" nere i vårt otroligt, ljusa och fräschaste kök man kan ha - eller inte. Jaa några av mina roomies har fått reda på att det företag som vi hyr huset av, är en väldigt dålig hyresvärd. Vi har en deposit här på ca 2 500 SEK och antagligen kommer vi inte få tillbaka något då dem kommer anmärka på det mesta i huset. Huset hade rätt så mycket skavanker innan vi flytta in; skit på heltäckningsmattorna, badrumsdörrar som inte går att låsa, småhål i väggarna och lite sånt smått och gott :) Det bästa är, som Johannes sa, att hans katt där hemma hade kunnat smälla in ytterdörren hahah, består av 50% glas och 50% av ruttet trä typ! hahaha som detta låter, men det hade kunnat vara ett vackert hus faktiskt!

Nu ska jag fortsätta skriva min FINAL ESSAY WOHO, så trött på dessa essay, när jag har stuckit härifrån har jag skrivit sammanlagt 9 stycken, helt sjukt jag har typ skrivit en hel bok :) Hoppas ni får en bra onsdag och nu är det bara 6 dagar tills jag är hoome :)

PoK



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0