Fikatime ;)



Fikar det gjorde jag alltid innan, det var dagens höjdpunkt! Glömmer aldrig när jag, malin och Linda skulle planera "hattfesten" Vi satt på K i tre timmar och pratade högt om denna fest.. Kortfattat kan jag bara säga att alla våra vänner hade fått reda på denna fest innan vi ens berättade för dem att det skulle bli någon. Folket på K (K är ett fik i Helsingborg) hade nämligen redan berättat att det var tre tjejer som pratade väldigt högt om vem som skulle bjudas hahah

Iallafall, för att komma till saken, var jag på Koppi idag och fika med Gustav och Mimmi. Mycket trevligt, skönt att komma ifrån plugget en liten stund. Vi satt där i nästan två timmar och snacka skit - som vi alltid gör hehe ;) Nu ligger jag här i min säng, och tittar på barnhemmet samtidigt som jag skriver här. i min ensamhet. Mina vänner  är lite utsrpridda: på fest, Malmö, tentapluggar och är i Australien och jag går på antibiotika så det säger väl sin sak!

Ha en trevlig fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0