Fliitig ;)

Där har ni en bild på mig, längst till vänster-sen kommer Westman, Lill och Sophii

Godmorgon!

Nu har jag varit uppe sen halv 8 typ och pluggat i två timmar, känner mig mycket fliitig.. Bara jag inte slutar nu haha kan ju alltid hända ;) Men hur kul är det att läsa 200 sidor från datorn - pdf-fil.. Man blir lite halvt snurrig. Snart ska jag iväg och klippa mig. Problemet är att jag inte riktigt vet hur jag ska klippa mig men det kommer bli topparna och sen får jag väl klippa upp det.

Sen i eftermiddag var det tänkt att jag skulle simma med Marcus, mitt ex, haha han har gått i simgrupp för att lära sig simma frisim (tycker faktiskt att det är rätt så komiskt hehe) Saken är den att jag har ju själv lärt många andra att simma så varför han inte gick direkt till mig det får jag ta med en nypa salt.. Det som stör mig lite är att han aldrig tror på mig,  exempelvis någotnågot som jag kan göra eller om jag berättar något som han aldrig har hört så tror han aldrig mig. Idi får han som stämpel ibland

Ha en bra fredag!
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0