Frysta jordgubbar



Ä
ntligen hemkommen, förjävlig dag rätt ut sagt.. varit i skolan mellan 9.00 - 16.00 och suttit med grupparbete iofs helt okej, det gick på bra! Men missa Bettans 25årsfest bara för att jag var tvungen att duscha och sånt innan jag stack dit och det skulle jag aldrig hinna och nu när jag väl kom hem jaa då får man en jävligt tradig "uppdatering" rätt i ansiktet. FAN säger jag bara.. Just nu vill jag bara ha kul, men foten tillåter ju inte det.. Får ju inte ner den ena foten i skon pga lilltån, att den kan förstöra så mycket det fattar jag inte.. Snart kommer jag inte heller vara människan mellan den1 mars fram till den 27 mars, har sjukt mycket att göra i skolan.. Vill bara åka härifrån, vara med om saker och träffa nya människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0