Killing my softly


Studenten 07

Hela dagen har jag gått och funderat och skrivit ner dessa jääkla kurser, helt plötsligt kommer en kompis och berättar en liten sak och då blev allt så himla komplicerat och omständigt! Usch sånt gillas inte, men jag tror jag är helt klar nu, så det är skönt! Imorgon blir det lite pary party, en kompis i Lund fyller hela 25 år - Betty gammal haha, näädå det är jag som fortfarande är barnet - fyllde 20 i december aka Beben, men det gillar jag inte!

Nu har jag varit och handlat, kom precis hem, nu ska mitt riktigt nyttiga livet börja den enda onyttigheten blir godis en gång i veckan! Nä ska man sätta på tv:n och kolla Linda Rosing på tv - njaa vetifan, men där ska tydligen vara en kille från Nyhamnsläge så det kan bli rätt så kul! Det hade varit så mycket roligare om det hade varit Carolina Gynning, hon är klockren. Gå in och kolla på hennes blogg; det händer mycket ;)

Ses imorgon, sov sött!!
PoK


Kommentarer
Postat av: Sofi

Nu har jag lagt upp 20 nya frågor i min blogg.. Fria att kopiera och besvara till din egna blogg så att dina läsare kan lära känna dig lite bättre! :) Välkommen in!

2009-02-25 @ 13:35:34
URL: http://beciell.blogg.se/
Postat av: Emma

härlig bild! Jag kollade också på rosing programmet igår och jag tycker hon bara blir mer och mer pinsam. jag ska inte titta på det programmet mer! ;-)

2009-02-25 @ 19:41:21
URL: http://emmmis.blogg.se/
Postat av: Bohliin

Sofi: Jaa det ska jag göra!



Emma: Tack så mycket, det var min kompis som hade fyllt vattenpistolen med absolut vodka! haha

2009-02-25 @ 21:50:23
URL: http://bohliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0