Lite, sådär smått tradig..

Malin

Matilda


Lill och jag

Tjaaah :)

Vad händer idag? Jaa inte mycket för jag väl säga, iallafall inte fysiskt.. Dock händer det väl en del framför datorerna. Är snart helt klar med min ansökan till "utlandstermin". Jag hoppas så innerligt på att jag får en möjlighet att börja någonstans. Jag kommer typ söka till hela Europa haha. Först och främst till England sen Nederländerna.. Hoppas lite på att jag hamnar i Amsterdam om det blir nederländerna. Hört att det ska vara riktigt bra skolor där, men men vi får la se!

Jaa vad har hänt i helgen... Fredagen blev jag hemma, jag vet jag är tråkig men höll på med min ansökan på natten där. Sen Lördag var det jobb och tänkt att jag och Mimmi skulle hem till Martin och laga lite mat, ha mys dvs. Men så blev inte fallet, han var inte riktigt frisk så jag stack hem till en tjej som heter Sandra, bor i Nyhamnsläge. Där var det lite fest sen när de stack till stan stack jag hem! Och nu är det söndag, och söndag är en synonym till plugg (för mig iallafall)

Oooh förresten, jag pratade med Malin igår (hon, Linda, Matilda är i Australien) alltid härligt att höra hennes röst! Tydligen så ringde jag mitt i natten där, så de två andra fläktarna låg och sov haha! Saknar er mina hönor! Nää nu ska jag fortsätta med att leta upp intressanta kurser till nästa termin!

Pussilago

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0