Men oj, men jag sparkar bara in den lite med foten




Oh så förbannad man kan bli ibland, även om det pers
onligen inte drabba mig. Haha ni förstår säkert inget, men så här är det att jag jobbar på Audio Video där de även satsar en del på foto.. När jag då ska visa min kund en sak som är lite länge bort så råkar hon stötta ner en radio värd x antal tusen och säger OJ, och sparkar in den lite lätt med foten, så den inte ligger i vägen. VA FAEN, hon ber inte ens om usäkt, jävla idiot (faktiskt). Det här blir ju en kostand för affärd på kanske det halva priser men hon ber inte ens om ursäkt eller något.. Nonchalant som fan, jag kan lova att ingen människan tycker det är kul att kommunicea med nonchalanta personer som tror dem är så mycket bättre och finare, INGEN! Det skapar bara ett intryck över att man inte vill lära känna personen bättre..

Jag är mycket, mycket medveten om att människor som aldrig har snackat med mig tror att jag är mycket bättre än alla andra och bla bla.. Men så fort dem har lärt känna mig så är det verkligen inte så. Det var t o m igår som två persoenr sa det till mig, oj men Hannah du är ju så söt och snäll!

PoK

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, innan man har kommit i och börjat simma är de svinkallt!!

2009-02-28 @ 18:31:59
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0