Snowing





Guud vad jag älskar snön, det är så himla mysigt! Jag önskar att min familj hade varit mer för vintersemester (fast jag älskar iofs solen) men jag vill lära mig att åka skidor, på riktigt hahah och då menar jag att åka med mina kompisar!! De funderar på att åka till St. Anton nästa år och då vill jag mer än gärna med! Men som sagt så är man ju en fattig student, så jag måste ha pengar också men det kan nog lösas.. Mina föräldrar bidrar nog mer än gärna, för de ska nämligen själva (dvs, utan mig och min bror) till Thailand nästa år.

Skolan idag har varit nästan som vanligt, föreläsnig mellan 8-10. Jag måste bara påpeka att det är väldigt tradigt att behöva gå upp 5.15 men idag vakna jag av mig själv.. Jag vet precis vad det beror på, jag är inte ute och svirar lika mycket hehe. Efter det skulle vi sätta oss och jobba i gruppen. Jag ha hamnat i en jättebra grupp dock är jag motsatsen till en annan angående bland annat hur anpassningsbar man är.. Hon har lite svårt för att anpassa sig så det blev väl lite sura miner idag när jag (och resten av gruppen) inte ville som hon heh. Jag fick ta skiten, men aja det tål jag. Det är faktiskt en del som har sagt det till mig, att man kan driva (på ett positivt sätt) utan att jag ska bli sur eller ledsen för det, tar det mer som en klackspark (så kan jag väl uttrycka mig?!)

Neej nu är det dags att titta lite på vad jag ska plugga mer på!

Tjingeling




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0