Träning och telefon i ett

Emmie och Mimmi på Martinas 20årsfest - ser dem friska ut? haha


Idag var jag som sagt och tränade i morse, och nu har jag precis kommit hem från aerobicen! Känns riktigt bra, nu måste jag komma in mitt hälsosamma liv igen. Har varit utanför den bubblan ett tag :)

Innan idag fick jag ett samtal om anställningsintervju, blev så himla glad för jag trodde verkligen inte någon skulle nappa för det är ju otroligt dåliga tider just nu! Men det ska jag på torsdag sen får vi se, det är rätt så många som skulle komma men det blir min första riktiga anställningsintervju så det ska bli kul!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag plugga lite - tråkmåns I know ;)

Ha det bra!
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0