Kort om mig; 20 frågor

Guud vad kul det är att det redan är så många som läser min blogg ;)

Sofi uppmanade mig att svara på 20 frågor:

1. Var du ett lugnt eller busigt barn? Jag var nog mer ett busigt än lugnt barn :)


2. Vad föredrar du, sol -eller snösemester? Solsemester älskar jag, har aldrig fått uppleva en vintersemester men jag älskar snön!


3. Vad tror du att du gör om 5 år? Om fem år ska jag ha tagit kontaktat min nätverk och jobbar helst på en bank utomlands men om jag är kvar hemma så blir det nog ett ekonomijobb samtidigt som jag har mitt eget företag vid sidan om


4. Hur ofta läser du böcker av egen vilja? Brukar läsa en bok varannan vecka, men det beror helt och hållet på huruvida mitt schemat ser ut.


5. Vilken kändis hade du helst blivit sedd med? Alldeles för många, så den får jag passa på ;)


6. Hur är du klädd just nu? Haha vill ni verkligen veta det?! Jag har en "I love NYC" t-shirt och ett par billabong pyjamas shorts


7. Hade du någon favoritsyssla som barn? Jaa jag simmade otroligt mycket, tävlingsimmade och resten av tiden så joggade jag sen älskade jag att vara med mina kompisar såklart!


8. Har du åkt ambulans? Neej men ringt till en två gånger!


9. Vilken är din favoritalkoholdrink? Mojito


10. Vilket språk tycker du är det vackraste att lyssna på? vackrast vet jag inte men roligast är nog brittiska ;)


11. Har du varit på någon musikfestival någongång? Räknas Helsingborgsfestivalen? :)


12. Har du gjort något denna månad som du är stolt över? Inom skolan har det väl varit att jag har sammanfattat två böcker och läst igenom en.. Brukar aldrig vara så flitig och jag har inte gått ut på två veckor, woho!


13. Vad är det mest konstiga du har fått som present? En gurka med hallon i


14. Är du trevlig mot telefonförsäljare? Det beror på helt och hållet dvs. hur dem är i telefonen när jag svarar


15. Vilken film såg du senast på bio? var alldeles för längesen, men tittade på bio på farsdag!


16. Kan du nämna tre skånska ord? Pantofler, håsor, bos (buss)


17. När känner du dig som snyggast? På morgonen!


18. Har du någon extrainkomst utöver det du jobbar med/pluggar till? Ja jag jobbar extra på AudioVideo


19. Vilket practical joke/hyss som du har gjort tyckte du blev mest lyckat? När jag skrämde vettet ur min lillebror (18år) så han höll på att slå ner mer så rädd han blev hahha riktigt roligt, sorry Hampus!


20. Vilken låt lyssnade du på senast/just nu? Dont hold back tror jag den heter!

Detta var Sofi "http://beciell.blogg.se" som uppmanade mig!

Kommentarer
Postat av: Sofi

Aaa, fast det är helt frivlligt =) kul du ville vara med iaf :)

2009-02-25 @ 23:33:29
URL: http://beciell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0