Back home ;)


Beach and afterski - tema :)

Så nu var man hemma igen, lovely dags att ta tag i plugget:/ Har varit i skolan hela förmiddagen.. Gick upp vid fem i morse och hade sovit tre timmar typ.. Lite sur på min bror, hans och mitt rum ligger intill varandra och när han tittar på tv så ska nog alla höra det för ingen kan sova.. Så jag var så förbannad vid ett så jag rusade in i hans rum ahaha och då ligger han och sover.. Sen var jag så upprörd så ag kunde såklart inte sova..

Nu ska jag vila lite, sen ska jag plugga och sen blir det träning.. Inte mycket mer, ska försöka få undan så mycket idag som inte har med tentan att göra. Jag hade egentligen velat ta en promenad för det är så skönt väder, men vetifanken om jag hinner det.

Ha det bra!
PoK

Kommentarer
Postat av: Emma

fin mössa

2009-03-07 @ 00:45:16
URL: http://emmasemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0