...






Tjingeling! Hoppas allt är bra med e
r, haha nu börjar min ävliga måndag.. Nu ska ag försöka klämma in allt till tentan, isch isch.. Igår blev det alldeles för mycket telefon, pratade med Mimmi först ett tag sen fick ag sms under tiden och där stod det RING hahah så då ringde ag till mina trion i Thailand sen hade Martina lite bekymmer så fick jag ringa henne.. Inte alltid lätt ;) Sen kvällen lång blev det SATC, inte bra att ag har börjat se den serien igen det kommer aldrig ta slut. 

Idag ser min dag ut såhär (ungefär):
  • Entreprenörskapssammanfattning
  • Blue ocean
  • Läs i boken
  • Artiklarna 
Men längtar riktigt mycket till på torsdagkväll, ooh vad härligt det ska bli när detta är över :) Hoppas ni får en bra vecka!


PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0