Godmorgen :)

Idag blev det en tidig morgon, ska vara i skolan klockan 8.00 idag, segt, och så är det lite redovisningar och diskussioner.. Låter som en härlig start hehe. Sen ska jag träffa min grupp (min andra grupp som jag aldrig har träffat direkt) och så ska vi sätta ihop frågor som vi ska ha gort till idag.. Sen vet jag om att det är vissa personer som tydligen inte har gjort sin uppgift, då blir man lite lätt irriterad, dock är det väldigt svåra uppgifter men ändån!

Ikväll blir det träning och jag längtar som tusan, plus en massa plugg.. Nej nu måste jag kila iväg, min buss går om femton minuter.

Ha det bra
PoK

Kommentarer
Postat av: emmelie o delia

kolla inläggen "stora syster ser dig" för att få reda på vad som händer på de stora bloggarna och även de små. De kanske är just din blogg vi skriver om för dagen i och med att vi tar upp nya bloggar dagligen (förutom de stora bloggarna som vi ofta skriver om)

2009-03-02 @ 11:45:36
URL: http://sunsetavenues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0