godmorgon...






HAha denna bild är rent ut sagt för jävlig, full som en kastrull och dansat som bara den hela natten i ungefär 40 grader, det är anledningen till att vi ser ut som vi gör (Turkiet) :)


godmorgon vet jag inte riktigt om det är, men lite bättre är det iallafall med tanke på igår. idag är det iallafall härligt vårväder, ska nog ut och gå en runda och dessutom handla öl till min bror - det ska jag ha cred för sen.. Sen fyller "bästisen" hahah år idag, 21 år gammal haga är du! Näädå, sjöng precis för henne i telefonen. Vi har väl varit kompisar sen vi gick på förskolan tror jag. Så det är ett bra tag nu tycker jag. Vi gick i samma klass till 9:an för sen bytade för vi tävlade för mycket, var riktigt råa mot varandra. Vi tävlade vem som kom först till skolan, först till dörren, vem som fick bäst betyg på prov osv.. Det kunde vara så illa ibland att man hånskratta åt varandra när den ena fick sämre/dåligt på ett prov. Men det är förbi nu, hon är en trogen vän nu som aldrig går en på nerverna, en riktigt festprisse i ur och skur haha ;) Love you my darling! Tack för igår mimmi!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0