Hääääärligt :) Tentan är över...
















Hääääärligt :) Tentan är över och det kändes väldigt bra, peppa peppa ;)
Satt hela förmiddagen med Alex på SOL och repetera och repetera, så det lönade sig nog. Nästa vecka börjar jag med finansiell styrning, wohoo härligt föreläsning och lektion every single daay jappsi! Idag var det egentligen tänkt att det skulle bli utgång, det hade varit riktigt kul men jag har en stor chans att redovisa imorgon och det kommer bli lite smått pirrigt (fast kul, jag vet det är sjukt haha). Det är i stora salen i Ljusgården, 200 studenter plus fyra företag iisch, men samtidigt så vill man att vår grupp ska bli utvald iom att vi har hållt på med detta såå jäääkla länge, ursäkte ;)

Igår snackade jag med trion i Thailand, dem vill ju komma hem till lilla mig hahah nää men de var trötta på solandet och vill nog komma hem till vardagen tror jag :) Saknar er, hahah fick precis ett sms av Mimmi hon har tydligen badat, FY FAN du är störd men jag älskar dig för det :)

Längtar till imorgon och på lördag partaaay ;)

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0