Haha så dåligt

Jaag är så fruktansvärt dåålig.. Så här funkar jag, när jag har jättemycket packning och kommer hem, så är det bara ner med allt i tvättstugan och så brukar mommy fixa det men sakern som blir kvar typ, smink, kameror, skor etc det åker på en plats som är ledig i rummet och nu är det så här att jag kan inte hitta min kaaabel till kameran haha.. Vetifan var jag har lagt den, har i princip hundra sladdar i mitt rum. I princip fem som ligger framme (som mor får spader på) och sen har jag en stor låda till resten, kan dock inte hitta denna lilla, lilla svarta sladd.. Jag har två val  - leta igenom hela rummet plus upp på vinden och kolla resväskorna eller beställer en ny (om inte AudioVidoe har en att låna mig så länge, vilket jag inte tror..)

Nu har jag precis varit i duschen, var på aerobicen innan, älskar det! Tycker lite synd om min pappa idag, han klarade inte sitt ena delprov .. Förstår bara inte hur han hinner med allt, han jobbar nämligen 100 % sen vill han lära sig att flyga också och det tar sin lilla tid. Jag hoppas han blir klar snart, planerat till sommaren, för jag vill nämligen ta fallskärmscertifikat. Fy fan vad kul, iih!

PoK

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag har lite dålig koll på hur dom går, tror inte dom har några speciella dagar så du har säkert rätt. Jag brukar kolla på mtvs hemsida det är därför jag inte har någon koll ;)

2009-03-05 @ 21:23:25
URL: http://jesssicad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0