Have a little nibble of food now and then





Bild från 2006 I guess:)

Godmorgon allihop! Haha skåpätaren, det är jag det.. Men imorse hände något mindre kul, jag skulle ta en broccolibit så mamma hade rostat i ugnen igår och när jag får in den i munnen så känns det som det är stenar i den, så jag spotta ut den pådirekten och kolla så tänderna var hela haha.

Idag blir det mycket plugg, ska inte till skolan nämligen. Pluggar till tolv sen ska jag nog ut och gå en runda och käka lite så jag får lite avkoppling.. Sen plugg igen sen tror jag nästan jag sticker iväg till friskis.. Jappsi så får det bli! Jag tror att ag håller på att bli förkyld plus att jag har fått en förkylningsblåsa i munnen, uppe i gommen känns som den är enorm haha. Försvinner snart!

Ha en bra tisdag ;)
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0