Hej hopp mina lovers

Hej hopp mina lovers :) Idag blev det lite annorlunda än vad jag hade planerat.. När jag kom hem idag fick jag min nya säng wohoo, skönt med en ny.. Hade den andra ett bra tag och denna är så stor så den knappt får plats haha.. 140 cm och typ två meter hög haha nää men hög är den iallafall :)

Nu har jag precis kommit hem från träningen,
ska snart hoppa in i duschen.. Apropå det jag skrev igår, så är kanske inte alla killar sådana svin som jag skrev hehe kan ju inte dra en kam över alla.. Kom och tänka på det i skolan idag, för dem killarna i min klass är jättesnälla och aldrig sviniga på det sätt som jag framhävde (däremot vet man ju aldrig hur dem blir när tjejer blir intresserade av dem, det är då det verkligen visar sig) yeah box ;)

När jag var ute i torsdag med mina vänner träffade jag på många nya filurer, och som man är så babblar man på och varenda gång någon frågar mig vad jag sysslar med om dagarna så säger jag att jag plugga i Lund.. Det komiska är att alla tror att bara för att man pluggar något i Lund då är man WOW - du är fan smart haha.. Men så är det verkligen inte, jag pluggar på civilekonomiprogrammet och även om det låter (i andras öron) som något bra och att man är jätteduktig så finns det så många, ursäkta mig, tröga människor och ibland förstår jag inte vad dem gör på det programmet de tycker inte ens det är kul och för det andra de hänger inte med, vilket resulterar i underkänt på tentor.. Svar på frågan: Föräldrarna har satt ditt dem där, end of discussion..

Nu ska jag som nämnts hoppa in i duschen
PoK

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Yes vi håller till i LA, CA :) looovely!

2009-03-17 @ 00:39:08
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0