Hello, hello, hello!




Hello, hello, hello! Fortfarande mycket mycket lycklig över beskedet igår, iih ;)
Känns så overkligt, är bara lite nervös över att jag inte kommer hitta boende, har hört att just precis Newcastle så är det väldigt svårt atthitta bostad med tanke på att skolan inte riktigt hjälper en med detta.. Dock så är min mammas vännina gift med en engelsman som har jobbat i typ hela England - very important man that Waterman ;) Såå hon skulle höra runder lite, alltid ett gott tecken!

Idag har vi haft lite småredovisningar sen har vi jobbat med the very important plan som vi ska lämna in i dagarna.. När jag sen kom hem så decka jag (i min nya stora härliga sääng :)) och sov i 1-2 timmar.. Har börjat känna mig lite smått sjuk men det kändes bättre när jag vakna så jag var ute och jogga en runda - jag vet man ska inte ut och träna om man känner sig lite sjuk.. Men anledningen till att jag börjar känna mig halvkrasslig är just för att jag har dragit ner på träningen, ska börja med min vanliga träning igen 4-6 gånger i veckan!

PoK

Kommentarer
Postat av: ah!manda

sv; thanks :)

vad gör du ?

2009-03-18 @ 20:55:21
URL: http://afslifestyle.blogg.se/
Postat av: ah!manda

sv; thanks :)

vad gör du ?

2009-03-18 @ 20:55:25
URL: http://afslifestyle.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja verkligen, längtar som tusan till sommaren, är så trött på det här slasket!

2009-03-18 @ 21:41:54
URL: http://annakubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0