Isch




Isch, isch har haft huvudvärk i flera dagarna.. Imorse när jag vakna gick jag upp och åt frukost men sen var jag tvungen att lägga mig igen.. Inte bra för pluggandet ahaha så nu är ag uppe igen, och ska försöka plugga lite. Kommer inte riktigt igång..

Riktigt avis är jag, såg bilder från tre vänner som är i Thailand nu.. Saknar det riktigt mycket, egentligen var det tänkt att jag skulle åka dit men så blev det inte, för mkt i skolan och mina päron blev inte allt förtjusta i det, haha bara för dem vill dit - men nu i efterhand har ag fått höra att de ska dit om ett år, själva (med ett par bekanta) och jag o min bror får inte följa med.

Igår var jag hos Sussi, mysigt
men jag stack ju hem när de skulle dra vidare.. tråkmåns jag vet haha.. det blir ändring på det efter den här jävliga månad :)

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0