Jag vet, jag vet

Jag vet, jag vet.. Nu har jag varit dålig men jag har verkligen haft fullt upp.. I onsdags så satt jag och plugga med en kompis på UB, älskar det stället ska börja plugga mer där.. Sen i torsdag så hade jag tentan på eftermiddagen sen började det SNÖA usch usch. Jag brukar älska snö men inte när man har fått för sig att det ska bli vår och har tvingat på skinnjackan haha.

Sen vänta jag tills Mimmi och Mina skulle komma hem så gjorde vi vid oss sen blev det; Helsing, Dahlberg, Zoobar och bara för det blev så bra på Zoobar så blev det Cardinal också.. Var förbannad när jag skulle hem för jag fick nämligen inte med mig Mimmi hon ville festa mer, hahah så jag hoppa in i en taxi, sov 2 timmar för att ta tåget 7.10 sen grupparbete sen kom Mimmi och Mina och hämta mig med bil i Lund så skulle vi mysa i Malmö sen kom jag hem vid halv 8.. Deckade i sängen vid halv 10-10.. Och nu är jag fräsch som en lärka igen ;)

Nu är det jööööbb
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0