Komiskt, komiskt

Hahaha hittade precis en tjej som bloggar som jag "känner till" om jag kan uttrycka mig så för jag känner nämligen inte henne.. Den här tjejen är skitsnygg och när jag för första gången prata med henne så har man en bild av hur hon ska vara och bete sig.. Men förlåt, den här tjejen hade verkligen inget innanför pannbenet och det enda hon gjorde var att skröt om hennes föräldrar och att hon inte hade något att göra om dagarna (arbetslös) och bla bla.. Sen nu när jag hitta hennes blogg så representerar hon en person som hon inte ens är, precis som att hon pratar om den persoen som hon vill bli, whaat? Jag hoppas verkligen att jag inte har ett sånt intryck på folk, ni som känner mig kan ju göra er åsikt hörd isåfall hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0