Nu håller man på att lära mamma....

Nu håller man på att lära mamma hur facebook fungerar... jobbigt för allt som är uppenbart för en är inte det för en annan. Hon sitter där nere och har skitkul, haha hon lägger upp foto nu från ett flertal resor.. Frågan är om jag ska bli vän med henne på facebook eller inte, hon lär få reda på mycket som jag inte riktigt vet om jag vill att hon ska få reda på.. Hon är nämligen mytcket mer nyfiken än vad jag är, det kan jag lova.. Vi bor i lilla Höganäs, uytanför Helsingborg.. Inte en alls för stor stad och om det händer något eller om man vill få reda på något då vet man precis vem man ska vända sig till: CAMILLA BOHLIN hahah :)

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0