Pluggis i högsta hugg...

Större än så blir det inte, är ruttali i dag hehe ;)

Pluggis i högsta hugg, hehe det är jag det..
Har suttit flera dagar (två rättaresagt) på UB, SOL i Lund och pluggat sataaan med Alex, känns helt okeej. Det är fortfarande lite saker som ska rabblas ännu en gång, för det är typ en manual som vi ska lära oss utantill, jag vet det är SJUKT och föreläsaren är medveten om detta också! Imorgon är tentan, sen på fredag är det big big presenation usch så nervi jag kommer att bli men samtiigt ser jag framemot det, har jag börjat bli SJUk hahah jaa antagligen; 200 pers och fyra programföretag yeah ;) Sen på fredag är det vin och mys med Sandra och Sophii och lördag är det party party! Ser framemot det, och snart är det bara en vecka kvar tills trion kommer hiim och då är det fest! :) Longing

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0