Sängen väntar..



Så nu har jag varit iväg på min joggingrunda, iofs
några timmar sen. Det blev faktiskt en extra lång runda :) Och nu så har jag läst resten av de tråka sidorna från datorn, fick inte ut så mycket av det.. Sen nu ska jag läsa några sidor i blue ocean jappsi! Kul läsliv man har va! Haha

Pratade innan med Mimmi, det blir nog utgång på torsdag härliiigt :) I Lund faktiskt, på kålles isåfall.. Jag som har varit med i Göteborgsnation har aldrig innan varit där och det är dåligt.. Men vi ska försöka hinna med tåget hem till Helsingborg så vi hinner en sväng inom cardan och fy fan mimm om du ställer in något av detta haha!

Sov gott
PoK

Kommentarer
Postat av: Liene

sv på nåt sätt tyckte jag också mer om den, men beror på till vilka kläder:)

2009-03-03 @ 06:27:05
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: sandra

söt bild :)

2009-03-03 @ 11:59:12
URL: http://www.sandraaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0