Killar är svin, så har jag och mina tjejkompisar alltid sagt!



Killar är svin, så har jag och mina tjejkompisar alltid sagt! Och det är sant mer eller mindre. Vi har så många, väldigt många bevis på detta.. Killar som vi har tyckt vara riktigt bra killar har visat sig vara den typiska Helsingborgskillen (ni som har träffat på den "typiska" vet precis vad jag menar..)  eller så har killen varit riktigt snäll bara det att antingen är han otroligt töntigt eller så har han ett väldigt konstigt beteende - som visar sig ibland..

Från i somras till exempel så lärde jag känna en riktigt go och trevlig kille, han var inte någon riktig heting direkt men han var hur go som helst.. Men jag antar att han blev lite intresserad av mig vilket jag verkligen inte förstod då.. Iallafall min mobil ringde och jag bad honom att svara för jag kunde inte just då.. Jag ringde upp killen som ringde, sen när jag hade lagt på då jävlar vad det inga trevliga miner, han gick rätt in i mig när han skulle förbi, han sa inte hejdå när han gick och jag fattade inte ett smack.. Han berättade ju alltid om sina tjejer, vem han hade varit tillsammans med och vem han dejta och så vidare. Han var sur i dagar och visade sig vara grymt avundsjuk..

Frågan är vill en tjej att ens kille/pojkvän ska bli så avundsjuk? Alla tjejer söker alltid uppmärksamhet - mer eller mindre - delvis för att göra sin pojkvän avundsjuk, eller helt ärligt tjejer vill göra sina pojkvänner avundsjuka för att få uppmärksamhet, för att tjejerna tycker det är gulligt?!  Jag vet inte riktigt om jag är den tjejen som vill det, däremot vet jag att vissa av mina vänner vill få denna sorts uppmärksamhet.. Killar, haha jag tror inte ens dem bryr sig om att få uppmärksamhet på detta sätt. Jag tror inte ens de har funderat på det här...

For the record - jag har ingen pojkvän och jag har ingen som jag träffar.. Tråkigt? I know. Kom bara att tänka på detta när jag såg på tv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0