Nu är man heeelt klar ;)

Nu är man heeelt klar ;) Affärsredovisning och projektledning är klaert, lovely, nu är det bara halva terminen kvar sen har man gått halva utbildningen, shiet vad tiden går! Idag var det redovisning hahahah jag döör, medan jag presentarar inför en del studenter så sitter en klasskompis och garvar, PELLE, han ska ha stryk för då tror man att någotr är fel eller att man har något i ansiktet.. Ja ni vet, nää då var det så att powerpointen levde sitt egna liv och när det skulle stå branschanalys, omvärldsanalys så stod det i stället branschanal och omvärldsanal (ys hade kommit ner en rad) Jag hoppas verkligen du läser detta pelle så du kan mobba en efter detta också haha ;)

Nu har jag gått några timmar på väla med martina, och det blev en skjorttunika, extra tjocka leggings, väska, två linnen. Ikväll blir det bara lugnt, men imorgon blir det utgång så det ska bli skönt att få dansa lite och träffa lite folk. Nu ska jag käka är vrålhungrig.

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0