ÄLSKAR ATT TRÄNA

Jaa fii faaan asså, så skönt! Jag känner verkligen att jag inte har tränat på några dagar nu, för jag hade så mycker energi 60 minuters kondition och 30 minuter styrka och avslappning, niiice! Hoppas jag sover bättre nu också, ligger typ och tittar i taket en timme innan man somnar.. Segt, jag och Kristoffer har bestämt oss för att köra Rocky maraton haha, så vi börja igår med ettan och tvåan kommer vi se ikväll! Älskar Rockyfilmerna, haha kommer ihåg för nått år sen då hade jag laddat upp med tre rockyfilmer och godis, äpple och glass och bara mööös framför tv:n och sen var jag laddad som sören och då blev det alltid ett träningspass på morgonen dagen efter! :)

Ajaa, nu ska jag snart skypa med Mimzii!!! :)
Tjingeling


Ute på havet med Emmie förra sommaren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0