Dagen är äntligen lyckad - började otroligt dåligt!




Hahaha kan bara skratta åt det nu, fy fan vilken dag!
När jag kommer till skolan och småpratar med mina danska kompisar (neej vi snackar inte svenska-danska för jag är kass på danska så det blir engelska) så berättar den ena tjejen, Helle, att jag har skrivit en uppsats om ett ämne som vi inte får lov att skriva om, WHAT? Har jag skrivit en uppsats i onödan?!?! Aldrig i livet, när lektionen är sluut ska jag få tag på Dr. Neil Alderman, och det kan jag säga den mannen var inte lätt att få tag på, ringde från 12 till 17 och till slut fick jag tag på han och jag har FIXAT det.. Lägg på charmen och berätta att du är en förvirrad erasmus-student så löser sig allt haha, kanske inte så lätt :)

Sen har jag pratat med min skotska lärare idag också, han har en förjävla rolig accent haha att jag ens förstår det är ett mysterium (bud på att spela in han på lektionen, han är rätt så bitter av sig också). Problemet där var att han gav oss en uppsats som var väldigt abstrakt, den som känner Hannah Bohlin och hennes abstrakta sida eller vi går tillbaka, den som känner Hannah Bohlin vet om att hon har INGEN abstrakt sida, har jättesvårt för att fumla och ÄLSKAR när det står konkret vad som ska göras. Thats it!

Fiii faan vad jag är tråkig, skriver bara om mina uppsatser men jag får säga att det tar sin tid och jag blir helt utmattad av det! Längtar tills jag är hemma = skriver klart ALLT! Nu ska jag iväg till träningen :)

PoK


Gå in på hans hemsida, skithäftiga bilder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0