Godmöörgen allihopa!

Goodmorning som dem säger här :) Blev otroligt trevligt bemött i morse på min PW-runda! Var lite rädd i parken idag ahaha jag fattar inte varför jag egentligen ska gå där men det är så himla mysigt! Idag sa en tjej godmorgon till mig precis när jag hade kommit in i parken, sen kollar hon lite lustigt efter sin hund och det ända jag tänker "SNÄLLA GUD LÅT HUNDEN VARA EN LITEN HUND" hahah MEGA STOR var den, så stor så att den hade fått upp tassarna på mina axlar och vi hade varit lika långa, men den sprang bara förbi mig! Det ända jag tänker på är, visa inte att du kanske är rädd (kanske och kanske hehe jag ÄR rädd, för stora iallafall :)) Nu ska jag äta lite frulle!

Ha det fint
PoK



Snygg outfit, speciellt jeansen och skorna (kommer icke ihåg var jag tog bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0