Hagel...

Godmorgen! Var ute och gick imorse och sen kommer det värsta hagelregnet, fiii det gjorde lite ont faktidskt så jag sprang resten av biten! Idag är det skola, iish pallar inte idag, eller rättaresagt pallar inte gå ut när det är sånt väder men jag måste göra ett test (som jag gör varje måndag) annars får jag det efter mig :/ Ajaa, var och så 2012 i helgen, helt okej film men kanske inte mer. Den varade i nästan tre timmar men man kan inte se den om man inte har ett biosystem hemma, för effekterna är halva poängen!

Ha en bra måndag
PoK

Kommentarer
Postat av: S.Latto

Heeej hannah!

Längesen man såg dig, hoppas allt e bra! Du, e du medveten om att du har en dubbelgångare i hbg som heter amanda`?! Höll för fasen på och hälsa på henne i tron om att det var du ;)- Väldigt lika! Kram kram

2009-12-01 @ 22:25:02
URL: http://lattoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0