"Huundjäävor"

Så nu är måndagen här, var faktiskt rätt pigg när jag vakna och det var riktigt fint väder, DOCK regnar det nu när jag ska kila bort till skolan :/ Haha imorse var jag tvungen att köpa lite frulle, förra måndagen gjorde jag samma misstag (glömde att jag inte hade någon mat hemma) i alla fall, förra måndagen då när jag gick igenom parken med mina kassar så kom det en HUND springandes mot mig och jag såg inte den förbannade hundägaren och HUNDEN VAR I MIN KASSAR ahahahah, och jag skrek TAKE AWAY YOUR FUCKING DOG, haha så komiskt när jag tänker på det och hundägaren fick ta bort hunden och jag bara I HATE DOGS, I JUST HATE THEM! Så denna måndagen var jag rädd att den här hunden skulle vara i parken igen, för jag har nämligen sett den innan och ägaren har ingen koll på den.. Men som tur var kom det inte fram någon hund, neej nu måste jag kila!!

Ha en bra måndag
PoK



Jag och Martina på Liseberg, 08
Mer än så här kramgoa kan vi nog inte bli, hahaha U know what I mean ;)


Kommentarer
Postat av: Mimmi

TAAAAAKE AWAY YOUR FUUUUCKIN DOOOG! Hahahahhahaha

2009-11-16 @ 11:14:59
Postat av: MizthaNguyen

Hejsan! Jag och min kompis har gjort en dansvideo och skulle uppskatta ifall ni kunde ta er en titt :)

ifall ni tycker om den kan ni gärna länka den!



ha en fortsatt trevlig kväll :)

2009-11-16 @ 23:12:50
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0