Nu har Laini vaknat :)

Jaa, som trogen bloggläsaren, vet ni säkert att jag har varit sjuk.. Hemskt tradigt har jag haft, skrivit essay och bara legat nerbäddad med en massa näsdukar :/ Men nu sitter jag här tisdag och är fullt frisk (vill påstå det iallafall) så idag blir det träning, har faktiskt varit ute och gått en runda i förmiddags också. Har så mycket energi så jag vet inte var jag ska lägga den.

Nu har jag bara en essay kvar wohoo, av åtta så jag har skrivit sju, fattar ni hutr stört flitig jag har varit under typ FEM VECKOR!! Igår snacka jag med Lill och Martina, känns skönt att snacka lite med festpinglorna :) Det finns inte en lugn minut i deras partyälskande liv ;) Sen har jag snackat med familjen, mormor och morfar också (kan tänkas, mycket trevligt) och med Marcus, jag har varit väldigt aktiv på den skypefronten i helgen iallafall ;) Ska nog ringa Ikonen nu också, ska bara ha tag på hennes nr eller skype :) Nu babblar jag en massa, dags att säga hejdå!


TJINGELING :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0