Panic Panic Panic

Fy faaaasen, idag fick jag panik och det var inte alls kul :/ Idag när jag och Kristoffer skulle gå till skolan så började det ÖSA ner och inte nog med det så blåste det på ALLA HÅLL heheh, jag hade egentligen rätt kul för Kristoffer blev så jäkla förbannad haha :) Han bara FY FAN JÄVLA HELVETETS VÄDER, JAG TAR BUSSEN HEM! Ajaa tänkte jag, försökte mest skydda min väska för jag hade datorn där i, så nu i eftermiddags när jag skulle använda datorn var den jätte varm, konstigt, trycker på ON - går inte spolar tillbaka trycker på ON GÅR INTE, VA FAN?! Första tanken var jävla väder, den har fått en chock Mööög! Som tur är har jag en till dator här, men jag har skype på denna (dvs kamera och mick) och jag har många dokument och ALLA bilder.. Sprang typ hem, förbannad sätter i sladden och VIPS den funkar :):) Men den har aldrig gjort så, har ändå haft den ett tag så jag vet hur den funkar.. Ajaa, jag vet vad jag gjorde för fel, mitt fel :/

Nu är det plugg igen!
PoK








Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har haft en bra måndag? / fröken bitterfitta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0