Skypedates heela kvällen, gillas :)

Todeloo i boet! Efter träning idag, som avslutades med ångbastu (måste bara nämnas finns inget skönare) så har jag pratat på skype nu i tre timmar, med först Malin och sen Mimmi! Malin har ju planerat hela december månad och tyvärr så ser den inte billig ut, hahah! Jag har fått lära mig mycket nu efter att jag har tittat på lyxfällan och jag tror Malin har glömt att se dem avsnittet :) Mimmi är det alltid skönt att snacka med, mycket mycket info där jaa. Det händer alltid så mycket i hennes liv, är med om mycket dvs, skvaller och det mer än gillas :) Hahah nu ska jag se "Nytt Läge" riktigt kul!

Hörs imorgon,
PoK


Cool kavaj, eller hur?! (Kanske inte den bästa bilden på henne :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0