Solly solly and flied lice ;)

Solly solly and flied lice ;) Någon som kan gissa vad det betyder? Det är en thailändare som säger det, då kanske ni vet? Haha "Sorry, sorry and fried rice" haha.. Ledsen att jag inte har uppdaterat, har jobbat på som sören här borta i den brittisk delen.. Jag är nu "nästan" fem uppsatser klokare (om man nu kan uttrycka sig så) och det har gått snabbt på 4,5 vecka och idag är det fredag dvs jag MÅSTE vara klar med min femte om jag ska hålla planeringen!

Anledningen till att jag har en strikt planering är för att när jag kommer hem (kommer hem lite tidigare än vad jag borde) är för att det väntar jobb dvs. jag hinner tjäna lite pengar i december också, nice! Har shoppat lite här också, vill mest inte tänka på det för för det första så pengarna, vart tog dem vägen?! och för det andra hur ska jag få hem allt? Ni vet, jag får bara ha 20 kg med mig hem (jag tror jag har 45-50, puuuh) men jagvet ett sätt som jag kan "gömma " sådär 15 kilo haha :)

Ha en trevlig helg!
PoK


Redan börjat julpynta på Fenwick, spelar en massa jullåtar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0