Sov ut lääänge idag

Hemskt när jag tänker på att jag typ inte har sovit ut på flera veckor, har kommit in i en period att jag får lite ångest om jag sover för länge.. Haha och jag vill dock ej berätta hur länge som är länge för mig, känner mig som en tant om jag skulle skriva det :) Idag har jag hunnit få ihop alla ord till min 5:e uppsats, men är så jäkla trött på ämnet (relationen mellan fackföreningar och anställda och hur det har förändrats under de senaste 60 år i UK BORING), så jag hade tänkt kolla på den andra essay:n i det här ämnet och leta fram lite fakta (sånt är alltid lite roliga, innan själva arbetet börjar)..

Idag ska Malin ringa - hon har LOVAT så jag hoppas verkligen och sen har Mimmi svurit på en skypedate i eftermiddag, gud nåde dig om d sviker mig hahah :D Jg köpte en klänning igår (vet inte om jag skrev det) men vet inte om jag ska byta storlek, jobbigt. Här är iallafall en bild på den :)

Ha en bra lördag!
PoK


OCH jag vet, mina möbler är inte från detta årtionde, GRÖN GARDEROB och RÖTT rum, inte bara väggarna som är röda utan även mitt tak, det är som sagt inte jag som har valt :)



Måste visa mina två klipp, har aldrig varit med om billigare skor än här i England :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0