Sovit eftermiddag

Nu har jag sovit eftermiddag, guud vad det kanvar skönt (dock lite ångest när man vaknar), nu ska jag  tapå mig träningskläderna sen ska jag höra med Kristoffer om hans mat har lagt sig så vi kan kila iväg! Det blir nog 45 min kondis och sen 20-30 min styrka och strech (hur det nu stavas aja).. I somras började ju målet med BEACH 2010 och det är bara att sätta igång :) Hahah så långt ifrån målet jag är nu är nog inget att skryta om ;)

PoK


trötter men...


nu jiivlar, nu är det träning som gäller!


Kommentarer
Postat av: Dietfreak

Åh, vad duktigt! Det är bara att kämpa! Vad är din målvikt?

Ja, det är mycket mer än vad man tror i alla fall och det håller ju ändå motivationen uppe att man förbränner en hel del även då man skiter i träningen :)



TACK så jättemycket! Vad kul att du tycker det! Jag har ju bloggen mest för min egna skull, men man blir extra peppad att inte misslyckas när folk kommenterar :)



Hoppas du haft en bra dag matmässigt och överhuvudtaget :)



KRAM

2009-11-17 @ 22:44:22
URL: http://dietfreak.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0