Storbritannien = u-land?!

Goddagens, idag "försov" jag mig men det är inte så konstigt när man pratar med sina bruttor på skype in på natten, men det var mycket uppskattat! Känns ibland som man är där med dem när man pratar via skype och har kameran med sig :)

Igår tog värmen slut i huset - frös häcken av mig! Det är så att i England har man ett gaskort (precis som ett kontantkort) som man fyller på i affären och när det är slut så fungerar inte element,en varmvatten eller gasspisen :/ Kan ni då tänka er hur vi hade det de första två veckorna när vi inte fick igång gaskortet? Hahaha, hälften blev typ sjuka och man sov med alla kläderna på. Ibland kan man tro att Storbritannien är ett U-land, vissa saker är bara VA? Hahaha Appropå sova så när jag skulle bädda sängen i morse så såg jag att jag hade sovit med kollegieblocket i sängen, komiskt! Neej nu plugg sen skola sen en mycket mycket god sallad (hittat pytteliten affär med sallader och macker, muums ;))

Ha en bra tisdag
PoK



Kaffe är dessvärre inte lika gott som Skånerosten där hemma,
men det går mycket fortare att göra här :)

Kommentarer
Postat av: Dietfreak

Hej :) Ja det är ganska bra att tänka så. Hur mycket man förbänner per dag utan att anstränga sig eller vad man ska säga, varierar ju från person till person beroende på vilket jobb man har, vikt, längd, kön o s v. Men jag räknade ut min förbränning på en sida på internet och kom fram till att min kropp förbränner ca 1958 kcal utan att jag anstränger mig. Det känns ju rätt bra ;) Försöker du också kämpa med vikten eller?

2009-11-17 @ 11:37:51
URL: http://dietfreak.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Usch det är jobbigt att försova sig :S

2009-11-17 @ 14:35:38
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0