Väderguden var dock EJ på Newcastles sida idag :/



Hellooo everybody, idag kan jag säga att fii faaan för vädret; snöblask och blåste som in i så jag kunde knappt hålla styr på mig själv haha. Det var tom så att jag åkte rätt in i en annan person, haha jag blev rätt så paff över att jag typ bara flög in i henne (det blev hon med tror jag, för hon flytta sig inte en decimeter när den vinden kom iallafall) :) Idag är det Rocky fyra som gäller - Kristoffer hade laddat ner tvåan men den går inte att se på, så vi hoppa direkt på trean :) Man blir riktigt taggad, Kristoffer har blivit så taggad att han dricker råa ägg innan träningen, fii faaan säger jag bara haha (ni måste uttala fii faan som Shan banan, för det är hela grejen med det, sök på youtube om ni inte vet:))

Hade en väldigt inspirerande lektion idag (gud så tråkig jag låter - börjar jag verkligen bli så gammal haha), hon visa bland annat ett klipp så kolla på den, och tänk till! Jag länkar den här nedanför, ananrs får jag tacka för mig!

Tjingeling


http://www.youtube.com/watch?v=ia5FxoeFJWI&feature=fvst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0