Bra och produktiv dag :)

hej hopp allihop! Idag har det var en bra och produktiv dag (eller inte till fullo, missa den första lektionen med flit). Var ute och gick en liten promenad imorse, fast långt ifrån min, Johnnys och Maggis powerwalkar i somras. Vi hade ett j*vla tempo, man kunde knappt snacka med varandra och det var tidigt, tiiidigt på morgonen PLUS att det var en mil dvs 1h 20 min ungefär.. Efter varje gång så somna jag typ en timme så trött jag blev haha (och jag var nog inte själv). Nej sen efter min promenix så gick jag till skolan 12-16, skrev ut lite viktiga saker and soo. Sen fick jag på huet varför jag hade gått så mycket och ätit nyttigt, grr uppmuntra mig istället! Vetifan vad jag ska göra nu men måste läsa det jag har skrivit ut för vi ska nog diskutera om det imorgon..

xoxo Hannah





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0