Danskar, belger, holländare, asiater, fransmän... och svenskar såklart!



Igår var det en salig blanding av alla sorters människor :) Vi var på tre pubar och sen kände jag och David att det inte rikritgt höll ett partytempo (dvs vi var inte riktigt på hugget) så vi tog en taxi hem till kära simonside :) Så det blev en kort men ändå helt okej kväll. Däremot ikväll så ska vi ut med erasmus-exchange students society något så där kanske man känner att man har mer gemensamt iom att vi stannar ungefär lika länge!

Inatt så vakna jag vid halv fyra och kunde inte somna om, haha nu kan jag skratta åt det men då när ingen var vaken och man hör alla dessa konstiga ljud. Ja jag blir livrädd, ibland ångrar man de sista skräckfilmerna man har sett, samtidigt är det dem bästa filmerna att se! Nej nu ska jag snart till skolan, har varit ute och gått i morse så jag måste klä på mig! Och idag ska jag hämta min jacka, by the way FY FAN vad kallt här är nu, det kom idag!

Ha en bra dag!
Hannah





Underhållning! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0