El?

Godmorgon, ska snart iväg på lektion.. Men måste berätta igår när Nina hade gått och jag var själv kvar fick jag riktig huvudvärk så jag gick och la mig. Jag kunde inte se något på högra ögat, bara en massa prickar, inte alls trevligt och när jag vaknar typ vid halv 11 så är rummet helt mörkt inte konstigt men ska tända min lampa och elen funkar inte.. UH, inte kul alls smsar Johannes som också bor här och han är i huset efter 20 min och kan inte göra något åt det (här finns inget proppskåp funkar tydligen på ett helt annat sätt här) men efter ett tag så tänds allting igen, mysko..

Nää nu sa jag gå om 10 min, har fortfarande ont i huvudet, hoppas det går över under dagen..

Ha en mysig söndag!
Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0