Finally :)

Jag har hittat en riktigt bra kurs här, consumer behavior, lite smått basic är den men sjukt intressant och läraren är toppen! Guud vad jag måste låta som en riktigt nörd nu haha men det är kul när man känner att något tilltalar en :)

Idag så har jag ÄNTLIGEN köpt min jacka, ooooh vad glad jag är Kristoffer tyckte jag var "dum i huet" som köpte den hahaha. "Asså finns det lixom ingen annan" på den absolut bredaste skånskan man kan tänka sig! Haha nej det stod enbart HANNAH BOHLIN på jackan, yeees :) Det var tänkt att jag skulle ut allihopa idag men träningen drog ut sig lite och jag har haft huvudvärk titt som tätt så nu ligger jag här i sängen och ska snart sätta igång en film!

Sov gott allihopa!
Hannah



Så ser jackan ut ungefär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0